Khamis, 30 Mei 2013

SUPLEMENT UNTUK KUCING - FOR KIKI BUCUK, NOT MUMMY AND PAPA



Setiap kali pergi TESCO EXTRA TAMAN MIDAH mesti aku dah mr.hubby aku akan singgah kat MIRACLE PETS, kat sini banyak kucing yang comel - comel, yang bole pandang jelah, nak beli tu tak lah kan, sb KIKI pun aku tak larat nak jaga, byk kerenah kadang - kadang tu nak jew bg penamporrr.tp x baik kan pukul kucing,ape-ape pun byk bersabar la.

pada mulanyer aku nak beli pasir KIKI jew, sb stok pasir KIKI kat rumah dah abis, mcm mana ntah aku pun tanyer kat promoter kat situ " ADA TAK VITAMIN UNTUK KUCING" terus abg promoter tu bawa aku ke rak yang menjual semua vitamin untuk kucing, aku pun mendengar la segala explaination, macam - macam vitamin ada,kalah manusia..hahaaha.vitamin utuk selera makan la,untuk bulu cntik la,untuk dental la,untuk kalsium la..itu sudah lebih mummy pun tak makan vitamin taw. sebelum nie memang aku cari vitamin utuk KIKI, nie dah ada aku terus beli, aku memilih vitamin FELOVITE II harganyer RM 28.90.FELOVITE II berfungsi untuk memberi lebih selera utuk makan dan mengurangkan bulu tertanggal. aku harap lebih nie KIKI menjadi gebu ckit, skang nie mcm kucing kat tepi jalan jew,pada hal tiap- tiap hari aku bg makan ikan rebus tu..

yang tak tahan tu aku terus SIGN UP untuk jadi member MIRACLE PETS, yuran keahlian sebanyak  RM 10.00 seumur hidup taw. bila dah jadi ahli nie setiap pembelian di tolok sebanyak 10 %.ok la tu.bole lah beli pasir kiki kat sini. lepas nie aku ada tugas baru lah, memberi KIKI makan vitamin, cara nak bagi makan vitamin tersebut adalah hanye calitkan vitamin tu di bahagia hidung atau di tapak tangan.nnti kucing akan jilat kawasan tersebut.




PASIR BERBAU LEMON.


SIBUK MEMBUAT PILIHAN VITAMIN

SIGP UP  MEMBERS MIRACLE PETS



COMEL KAN KAD MIRACLE PETS


sebahgian barang pembersih untuk KIKI
                              SI GEDIK AKU NIE, X LEH MENGALAH NAK JGAK TIDO KAT KATIL JEW..

2 ulasan: