Isnin, 27 Mei 2013

SYUKUR SEMUANYER BERJALAN DENGAN LANCAR

ALHAMDULILLAH, nazar aku telah tertunai pada 24 mei 2013,setelah dua tahun  aku bernazar baru lah tahun nie aku sempat tunaikan, rasa berdosa plak lenggah kan nazar aku tu, terlebih dahulu sy nak ucapkan terima kasih kepada ibu mertua ku bersusah payah memasak semua lauk untuk kenduri aku, terharu wey semua benda mak mertua aku buat, sampai cuci ayam pun mak aku jgak yang buat, so tinggal aku goreng jew time kenduri tu, sayang giler mak mertua aku kat aku, katanye x nak susahkan aku.TERIMA KASIH MAK,SAYANG MAK......
pagi kenduri tu aku sibuk menyediakan  doorgift untuk tetamu, senaskah yasin dan mineral jew..nasib la time tu ada imah ngan mas, boleh la membantu aku buat kerja ckit, nak harapkan aku mmang x terbuat lah..
menu pada kenduri aku tu, nasi berlauk, lauknyer daging masak lemak cili padi, ayam goreng, sambal ikan bilis, sambal belacan, ulam2 dan pelbagai kuih muih. 
nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kedua ibubapa,adik beradik, sedara mara,jiran tetangga, dan kawan2 yang disayangi..thanks korang sb meriahkan kenduri aku tu..TAK LUPA kepada mr hubby aku jgak kerana banyak membantu..
syukur semuanyer berjalan dengan lancar,sempat lagi membaca doa selamat sampai 2 kali iaitu belah lelaki  dan belah perempuan.



persiapan doorgift







 bersama rakan -rakan (imah, yan )

 mewakali caw.melaka.-daus

dibanjiri sedara mara










kawan-kawan kraftangan - rinie dan pasangan & maifara dan pasangan

bersama kak sue dan anaknyer


sempat bergambar dengan pengantin baru 




sempat berposing sebelum pulang...hehehehe...


terima kasih kepada kak shida memberi ang pow.

sempat jgak memberi samannyerr...
thanks kepada adik ku yang pendak kerana byk membantu aku...hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan