Khamis, 9 Mei 2013

apa sudah jadi barang naikkk...x nak...x nak...

hari nie aku dtg kerja semua kecoh mengenai barang naik..betul ke?????? tertanye2 jugak..dalam masa terdekat nie aku x membeli belah plak..katanyer naik barang dapur seperti roti gardenia, ikan sardin dalam tin,bil elektrik,minyak petrol, gov tax untk fast food,parking kete pun sama dan mcm 2 lagi..banyak tu barang naik.kalo mcm nie susah la wey, dah la aku berpendapatan kecil, mcm mana lah kalo orang yg lebih susah dari aku,mcm mana dorang nak uruskan duit, kalo boleh x mau la barang naik, bukan semua orang senang pun, setiap kali lepas PRU mesti barang naik, aku memang x boleh terima la, dengan sape lah aku nak mengadu benda nie supaya barang x naik, tolong la fikir orang bawahan ckit,jgan nak pentingkan diri sendiri jew. orang yang senang makin senang, orang yang susah makin susah la jawabnyerr.isssshhhhhh sama2 la kite berdoa jgan barang naik.cukup la ekonomi sekarang nie,nie pun rasa terbeban jgak..




muka x dapat terima kenyataan..hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan