Khamis, 20 Februari 2014

SELAMAT HARI LAHIR KAWAN_KAWAN FEBRUARI


HAPPY BIRTHDAY MY FRIENDS

Bulan yang paling aku suka iaitu FEBRUARI...ada banyak makna tu..dah tentu aku pnyer birthday, tp dah tua-tua nie tak berapa nak minat sangat ngan birthday nie, yelah takut tua cepat kan..kalo bole aku nak muda mcm zaman-zaman remaja dulu, tapi nak buat mcm mana kan semua tu kena kte lalui, tapi hari nie aku nak cerita pasal kawan-kawan aku nie..bulan nie jew 3 sahabat aku sambut hari lahir, meriah la jgak buat kejutan masing-masing kat dorang bertiga nie..SELAMAT HARI LAHIR KAWAN_KAWAN KU.....

08 Februari genap la jiran sebelah aku nie yg ke 30..Alhamdulillah walau dah masuk alam 30 still lagi jiran aku nie nmpak mcm 25 tahun..hihihihihi..ape petua dia tu ek????nnti jgn lupa share2 yer...HAPPY BIRTHDAY MAYFARA...







alorrr cianyer dierr..ada sekeping jew pic dier...birtyday budak kiut  nie 9 february..kali nie celebrate 3 orang jew...puan syira,pn dilla dan pn.linda jew..kami bertiga nie mmang suka bertiga jew...bila dah berjumpa 3 serangkai nie mmang citer x kan stopnyerr....ape2 pun happy birthday SAYANG..


yang nie plak kak rinie birthday dia 18 february...kami berpaKat celebrate kat office jew..maklumlah nak keluar susah kan..so celebrate kat office jelahh...walaupun kat office jew tapi tetap meriah...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan