Khamis, 13 Disember 2012

kesabaran sudah hilang

kredit:  google


start aku membeli ko smpai la skang asyik minta duit jew...kadang2 mmang x paham la dengan ko nie..pening la jaga pun kena, x jaga pun kena jgak..masuk kali nie dah 2 kali  berasap kan...
ingat bonus nak la tukar tayar belakang..tp belum bonus lagi dah x bole berjalan..sb kipas dah x berfungsi ermmmm hampehhh la..


semalam lepas balik dari rmah mak aku tiba2 plak kuar asap dari depan yg banyak n tiba2 aircord x leh berfungsi...aku pun ape lagi terus kuar dari kereta dengan muka yang cuakkk..mr hubby aku plak dengan segara mencari air..tp malangnyer tiada...masing2 dah malas nk layan kerenah ko...dalam sebulan tu x sah kalo x wat perangai..habis saving aku dibuatnyerrrr....

pasal exciden tu x payah la nak ckp...mmang satu bebanan buat aku..walau pun bkan aku yg buat..tp semuanyer aku kena tnggung...harap lepas nie jgan berlaku ape2 lagi..

so solutionnyerrrr...kena tukar yg baru la nampaknyerrr...tp syg plak byk kenangan kereta tu...
so next year azam tukar yg baru yer...heheehehe..harap la tercapai yer impian tu..aminn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan