Isnin, 31 Disember 2012

lepas nie leh tukar wallpaper baru kat hp..
 
aku celebrate tahun baru di hospital..takutnyerr nak tempuh semua tu..terngiang2 rasa sakit yg lepas tu x abis lagi..
 
29 Disember 2012 aku mmembuat keputusan untuk buat check yg pertama kali di pusrawi. aku dan mr hubby pun pergi bersama berjumpa doktor.masuk jew bilik  mcm2 soalan doktor tanyer.penah mengandung ke, ada sakit lain ke, ada alah ape ke, mcm2 lg la..maklumlah first check up kan..
 
time nak scan jew aku dah senyum sb x sabar nak tngok bkembangan bby..bila scan jew doktor ckp kandungan awak x jadi..sepaptutnyer 2 bulan dah ada jantung.trus meleleh air mata aku kat situ jgak..dalam hati aku berkata jadi benda yg sama lagi.lagi sebak doktor ckp aku dah ada fibroid.ingatkn aku ada ovarian cyct jew..aku ambik keputusan x nak cuci dulu..sebab hati nie belum bole terima seadanyer lagi..
 
kuar jew bilik doktor terus aku menangis x tahan menahan sebak..dan mr.hubby aku memberi kata kata semangat..walaupun mr hubby bole terima keadaan nie.tp terus trg la aku mmang x leh terima.. sape x sedih 2 kali bturut jadi benda sama.
 
tp skang nie aku dah mula bole terima..tapi smpai skang takut nak ke hospital..insyaAllah bila dah berani ckit baru aku pergi..lepas nie aku menjalani sesi berpantang..paling aku x sukaa...insyaAllah berpantang dirumah sendiri..sb bebas nak mkn ape..heeehehe..
 
 
 
Di sebalik nikmat ada bala di sebalik bala ada nikmat. Oleh itu bila ditimpa bala usaha resah kerana sebaliknya mengandungi suatu nikmat dan jika dilanda nikmat usaha lupa dan leka kerana dari sinilah berpunca bala..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan