Khamis, 29 Ogos 2013

beraya bersama bff


ini lah bff kesayang saya..cik atiq, cik ily dan yang comel sgt tu cik ezan. Raya tahun nie saya beraya dengan mereka sajaha.bff yang lain sibuk dengan urusan masing-masing.walau pun tak dapat berkumpul semuanya kami berempat tetap hapening mcm org giler jgk.First time bff aku datang rumah dan beraya rumah aku..JANGAN MALU NAK DATANG LAGI, next year harap semua bff kte dapat la berkumpul,time tu msti salah sorang bff kte bawa anak kan.?????


amboiiii kiki pun sibuk nak bergambar jgk dengan dorang nie..kiki pun nak jadi mcm mummy dia kuat bergambar





yang nie plak time open house bff aku lagi sorang iaitu erin, di sungai ramal,kajang.maaf ye erin x dpt nak makan sangat umah ko,gigi tengah tegang.ngeee..fareez cakap nasi lemak ko sedap..
walaupun pegi open house time malam pun ktorang bole kena sawan gelak,bukan siang jew kena, mlm pun terkena jgak,,aduiii bila jumpa erin mula sawan gelak tu datang lebih mendalam lagi..dah la time nie gigi aku tgah sakit,bole plak bantai tergelak ngan dorang nie.pada hal x de lawak mana,tp tergelak mcm tngok raja lawak plak,tu pasal aku suka ngan korang nie,buat aku tersenyum.bila tngok dalam gambar nie mcm budak2 kan,padalah semuanyer dah tua..heheehe..SAYANG KORANG...


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan