Selasa, 20 Ogos 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA AWALIKHA DAN SUKRI.

SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA AWALIKHA DAN SUKRI.....18 OGOS 2013 Sah menjadi sepasang suami isteri..Alhamdulillah.
Aku doakan korang berdua berbahgia dan kekal ke anak cucu,dan dikurniakan baby yang comel-comel belaka dan sentiasa menjadi sweet couple...heheehee..dah 3 orang bff aku yang dah berkahwin, yang sesiapa yang belum mendirikan rumah tangga tu aku doakan korang cepat mendapat jodah dan cepat naik pelamin.

kali nie x semua bff berkumpul maklumlah masih di bulan raya lagikan,tapi kami tetap fun walaupun x semua berkumpul, biasalah kalo dah berjumpa tu x sah kalau tak bergambar dan x sah kalau x begelak mcm org gilerr, rasanyer kalah pengantin kot..hahahaaha..yang tak tahan tu boleh kami berempat bergambar sampai kerusi pengantin jatuh kebelakang buat lawak lah.., dah mcm perangai budak sekolah aku rasakan time tu, korang memang best lah suka buat aku tergelak bila teringat gelagat kite semua...hehehehe...

lepas nie giliran sape yang naik pelamin kan..tunggu dan lihat yerr...aku dapat rasakan ily dan atiq kot...heheheehe..sama-sama berdoa yer moge korang cepat naik atas pelamin...AMINNN....






















Tiada ulasan:

Catat Ulasan