Khamis, 11 April 2013

TIP KEKALKAN HUBUNGAN CINTA

TIP 1 :  TIGA KATA AJAIB

mungkin ini adalah kata -kata yang bole diucapkan selama-lamanyer. sebaiknyer anda tidak perlu menanti si dia mengucapakan perkataan " I LOVE U" . Ini kerana, anda sendiri sudah mendengar luahan cintanyer melalui sikap dan tingkah lakunyer.

TIP 2 : HAYATI HUBUNGAN ANDA

Walaupun si dia sudah lama berada dalam genggaman tangan, anda masih perlu menghayati hubungan cinta ini sehinggalah anda dan pasangan benar-benar serasi dan selamat.

TIP 3 :  TERUSKAN KEHIDUPAN NORMAL

Jika sebelum anda bersama si dia, anda begitu aktif melakukan aktiviti luar misalnyer bersukan, maka teruskan aktiviti riadah itu. perlu ingatkan, anda tidak perlu mengubah gaya hidup normal semata -mata  kerana si dia.pastikan, anda perlu berbincang mengenai rutin harian anda dengan si dia.

TIP 4 : JANGAN TERLALU ROMANTIS

Romantis adalah satu perkara yang indah dalam hubungan. Ia adalah ramuan yang penting untuk mengekalkan perhubungan. Jadi, tidak perlu dilakukan sepanjang hari.

TIP 5 : KOMUNIKASI SECARA TERBUKA

komunikasi adalah penting dalam membina kebahagiaan dalam hubungan intim. Apabila cinta anda berdua sudah memasuki tahap hubungan stabil , ia bererti sudah tiba masanya untuk anda berkomunikasi secara dua hala tentang hal peribadi masing -masing.

Bangkitkan situasi luar biasa agar si dia mengenali diri anda secara luaran dan dalaman. Begitu juga anda, cuba fahami keinginan dan peribadi pasangan.

TIP 6 : JANGAN KELAM KABUT

jika naluri si dia  bersikap ramah mesra dan mudah bergaul dengan masyrakat sekeliling, anda tidak perlu kelam kabut, panik dan bersifat kebudak-budakan. ingat,hati si dia tetap milik anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan