Ahad, 28 Julai 2013

IFTAR WITH BFF -di putrajaya

Sekian lama x berjumpa ngan bdak -bdak comel nie, kali nie aku mengambil kesempatan untuk berbuka bersama dengan dorang, walaupun aku bz dengan kerja siang malam tapi aku tak akan abaikan sahabat-sahabat aku nie, Kali nie kami memilih Lokasi di PUTRAJAYA, dan menu pada malam nie Steamboat di AL SINNI - Chinese Restoren. Bole tahan jgak la semua steamboat dia,terbaik dan puas hati, terima kasih yang memilih kawasan di sini, tekak sy suka sekali..heehehehehe..(poyo kan)..yang tak terbabit pun ada jgak..meriah jgak kali nie  walaupun tak semua yang ada kan,maklum lah ada tu dah berumah tangga,so yg single lah yang berkumpul.

Lepas jgak rindu aku kat korang..raya nnti mcm biasa yer kawan-kawan..love u korang.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan