Jumaat, 19 Julai 2013

KELAKAR PUN ADA JUGAK











bila aku tengok jew pic nie mesti aku tergelak sorang-sorang,sebenarnyer pic nie dah lama dalam tahun 2008 mcm tu la.time nie aku kerja kat sogo,dalam 2 tahun jgak la aku kerja kat sana,maklumlah bila time Dinner jew mula lah semua uniform hilangkan..time nie bertemakan ala2 70 an.tapi tengok balik dah mcm orang gila lah masing2...orang cakap zaman x ingat duniakan..Alahmdulillah sekarang aku tak mcm nie lah, maklumlah dah meningkat umur dan semakin matang,bak kata pepatah kan buang yang keroh ambil yang jernih..hehehee..insyaAllah setiap manusia tu akan berubah satu hari nanti..
sebenarnyer aku tengah bosan nie,dah pukul 6 pun aku tak balik rumah lagi, tak tawu la mcm mana nak menempuh jem jap lagi, dah la ari jumaat, mmang tak berbuka la ari nie jawabnyer.bila la kereta aku x nak wat hal lagi kan,setiap bulan asyik buat hal jew..nk tukar sayang plak.kadang-kadang tu menyusahkan ,bole buat darah tinggi naikk...

sekian,dengan hati yang sedih menunggu kereta yang tak sampai2 lagi..kepada kengkawan SELAMAT BERBUKE YERR....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan