Jumaat, 15 Februari 2013

MARRY KAY FOUNDATION PRIMER


            MARRY KAY FOUNDATION PRIMER

dah lama aku mengidamkan cermin MARRY KAY nie..akhirnye dapat jgak pemberian kak sue...thanks kak sue...mcm biasa la kak sue akan datang ke kraftangan setiap bulan nak tanyer kabar adik2 dia.mcm mana perkembangan ktorg ape bila mengunakan produk marry kay.dan mcm biasa lah aku ngan syira akan membeli produk setiap bulan..tp bg aku bila pkai marry kay nie sgt jimat..btahun2 jgak aku mengunakan smpai skang x abis2 lagi..kuar duit skali tp bole pkai lama..x cayer cuba korang cuba..hehehe..

semalam kak sue datang,ajak kawan2 untuk tengok produk marry kay, skali semua terjebak membeli..hehehehe ingat aku ngan syira jew selalu terjebak..hahahaa..kali nie ada geng baru la jawabnyerr...kali nie aku mmang nak try foundation primer lah, hasilnyer mmang terbaik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan